Vrancart preia producătorul de hârtie igienică, prosoape de bucătărie și șervețele Rom Paper

Șervețele Mototol - Rom PaperConsiliul Concurenţei a autorizat tranzacția prin care SC Vrancart SA preia producătorul de șervețele la cutie, șervețele de masă, prosoape pliate, hârtie igienică, role profesionale și prosoape cosmetice SC Rom Paper SRL, concluzionând că operațiunea de concentrare economică nu ridică obstacole semnificative în calea concurentei efective pe piața națională sau pe o parte a acesteia.

Rom Paper a fost înființată în anul 2002, de familia Claudiu și Nicoleta Maria Puchin, și produce și comercializează la nivel național șervețele la cutie, șervețele de masă, prosoape pliate, hârtie igienică, role profesionale, prosoape cosmetice și prosoape de bucătărie. Produsele Rom Paper sunt comercializate în 7 tari prin intermediul lanțurilor de magazine (hipermarketuri, supermarketuri, cash and carry), dar și prin intermediul distribuitorilor. Grupul vinde sub brandul Mototol șervețele de zi cu zi, decorative, premium și șervețele în cutii speciale pentru uz automobilistic.

Vrancart este prezentă pe piața producției și comercializării hârtiei igienico-sanitare în role mari/semifabricat, hârtiei igienice și a prosoapelor de bucătărie. Vrancart a fost înființată în 1977 și se află printre primii trei producători din România de carton, ambalaje din carton ondulat, hârtie pentru carton ondulat și hârtii igienico-sanitare.

Suntem încântați de achiziția Rom Paper. Este un pas înainte în dezvoltarea ambelor companii și suntem siguri că integrarea va fi facilă întrucât cele doua companii împărtășesc valori comune. Ne vom continua drumul de dezvoltare prin achiziții care să completeze activitatea noastră. În acest caz, complementaritatea gamei de produse este aproape perfectă. În urma achiziției, prin combinarea operațiunilor, ne propunem să asigurăm o creștere a veniturilor prin extinderea portofoliului de produse și creșterea gradului de acoperire a canalelor de distribuție și, de asemenea, să obținem sinergii de cost prin integrare. Planurile noastre pentru Rom Paper presupun investiții noi în echipamente care să mărească avantajul competitiv al companiei.

Ionel Ciucioi, Director General Vrancart

La realizarea tranzacției au contribuit consultanți financiari de M&A de la KPMG Romania și MZ Finance și consultanți juridici de la Suciu, Popa și Asociații.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *