Brandul Morărița a fost achiziționat de Dr. Oetker

MorărițaLa începutul lunii decembrie Dr. Oetker România a cumpărat brandul Morărița de la Panovia Prod. Morărița operează pe piața produselor de patiserie congelată încă din 2004 comercializând foi de plăcintă, aluat pentru foietaj, minipateuri, croissante cu unt, saleuri și ștrudele cu diferite umpluturi.

Tranzacția va deschide noi oportunități de dezvoltare pentru ambele companii, Morărița completând setul de valori, obiectivele și strategia Dr. Oetker, au declarat reprezentații companiei printr-un comunicate remis către TopBanking.

Prin această achiziție Dr. Oetker își diversifică portofoliul de produse și în categoria deserturilor congelate. Producția întregului portofoliu sub marca Morărița, se va desfășura în fabrica Panovia, din Oltenița. În continuare Panovia va activa pe piața produselor de patiserie congelată, concentrându-se pe activitatea de producție și pe segmentul de piață bake off, unde compania desfășoară cea mai mare parte din operațiuni.

Dr. Oetker are o tradiție de 125 de ani pe plan internațional, iar în România activează din 1998, ocupând cu cele peste 400 produse, poziția de lider de piață pe categoriile: ingrediente pentru prăjituri, deserturi pudră, conservanți pentru legume și fructe, pizza & snack-uri congelate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *