122.000 de credite acordate pentru retail, IMM și corporate în primele 9 luni ale anului
Numărul operațiunilor derulate în creștere cu 15% față de aceeași perioadă a anului precedent
Peste 800.000 de clienți folosesc internet banking, iar peste 200.000 folosesc mobile banking
Rezultatele activității curente în primele 9 luni ale anului 2016
- Profitul net al Băncii Transilvania este de 657 milioane lei, iar cel al Grupului Financiar Banca Transilvania este de 698 milioane lei
- Raportul cost/venit este de 40%. Excluzând efectul tranzacției Visa Europe, care se ridică la 185 milioane lei, valoarea indicatorului cost/venit este de 43%.
- 13.000 credite acordate clienților IMM
- La nivel brut, înainte de înregistrarea scoaterilor în afara bilanțului, creditele BT au crescut cu 6,3%, balansat pe toate liniile de afaceri – ceea ce corespunde unei creșteri de 8,2% a bilanțului organic al Băncii Transilvania, excluzând portofoliul preluat de la Volksbank
- Clienții proveniți de la Volksbank au optat pentru aproape 70.000 de produse BT
- Raportul credite/depozite este de 72%
- Un portofoliu de 2,74 milioane carduri, care a generat tranzacții cu aproape 25% mai mari față de perioada similară a anului precedent. Cota de piață a băncii privind volumul tranzacțiilor cu carduri este de aproape 20%. 310.000 de carduri de credit prin programul de loialitate STAR
Alte informații financiare
- Cheltuieli nete cu ajustări de depreciere și provizioane de 510,1 milioane lei
- Creditele neperformante, cu restanțe mai mari de 90 de zile, reprezintă 5,55% din totalul portofoliului de credite, față de 9,75%, la sfârșitul anului 2015
- Acoperirea creditelor neperformante cu provizioane aferente și garanții ipotecare este la un nivel de 123,32%, în conformitate cu apetitul de risc al băncii
- Solvabilitatea BT, luând în considerare profitul pe cele 9 luni ale anului 2016 este de 19,12% (fără profit este de 16,91%)